torsdag 21. oktober 2010

Mye nytt på tapetet!

Vinterens første snø har meldt sin ankomst i dag, og jeg kan ikke si annet enn at det er vakkert. Jeg elsker snø, og har ingenting i mot at den kommer tidlig. Jeg ser for meg julegaveshopping med vinterkåpa votter skjerf og luer og x antall bæreposer på slepp, mens snøen ligger der hvit og fin, og lysa i gata lyser i mørket. Kan det bli bedre da?

I år blir nok ønskelista vår noe spesiell med tanke på at det er en liten på vei. Det er mye som må ordnes, og hadde vi måtte ordne alt selv hadde det nok blitt en smule dyrt, så barnevogn har vi fått av pappa, seng har vi fikset selv, og bilsete ser det ut til at vi får av svigers, så da meste parten av de dyreste tinga i boks. Ellers er det mobilisert strikkegjeng som strikker i vei. Mamma, svigermor, bestemor, tanter og søskenbarn er i sving. Gleder meg til å se alt ferdig.

Snart er det tid for den offisielle ultralyden og der får vi mest sannsynlig vite kjønnet på den lille, og da får vi se da om det blir jeg (gutt) eller min mann (jente) som får rett. Skulle jeg sett det på gamle kjerringråd ville jeg vært like langt. Er mye som stemmer på begge sider.

Har fått høre hjerte slå, og fikk en ultralyd i uke 11 pga blødninger, og jeg var så utrolig lykkelig etterpå at jeg gikk rundt å smilte som en psyko. Var ikke noe farlig med tanke på blødningene så det var jo en lettelse.

Om du vil lese hvordan min mann taklet det da jeg fortalte han at jeg var gravid, gå inn på Mamma og pappa venter
Det er verdt det for min kjære har beskrevet det på en helt fantastisk måte, og jeg må si at han har et skrivetalent. Lo så jeg grina når jeg leste det første gang, men grininga kan jo komme av at jeg grina jo for alt og ingeting i den perioden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?