torsdag 16. september 2010

Frustrerende motsetninger...

Det skal tydeligvis ikke være lett.
Vi har lagd en spørreundersøkelse, og i går var den kjempe bra i følge lærer nr 1, men i dag ber ho oss om å tenke nytt. Lærer nr 2 mener fortsatt at den er bra, så hva gjør man da?
Hvem skal man høre på?

Jeg syns jo helt ærlig at de to bør begynne å snakke sammen eller at en av de takker for seg, for dette fungerer ikke. De er rake motsetningene og ho ene forstår jeg dessverre ikke hva sier da ho kommer fra kina og ikke har lært seg helt norsk. At ho attpåtill står med ryggen til oss når ho prater gjør ikke saken lettere.


Nei huff det her ble litt klaging, men når partneren min ikke er her i dag så jeg kan klage til ho, blir det bloggen som må lide. Kom meg forresten endelig inn på den igjen. Har hatt påloggingsproblemer en lang stund nå, og jeg har mildt sagt vært rasende på blogspot. Men de har tydeligvis skjønt tegninga for nå var det ikke noe problem.

En gladnyhet har jeg midt opp i all klaginga. Jeg har fått min første 5er siden jeg begynte på påbyggingsklassen i fjor. Av alle fag fikk jeg den i Nynorsk. Læreren sa jeg skrev så utrolig bra og det var en ren fornøyelse å lese kåseriet mitt. Hun som læreren i fjor mener jeg har talent for å skrive, og det er tydeligvis noe jeg kan her i livet. noe jeg er god på. Nå gjelder det bare å finne på en bra historie, skrive boka, og bli rik. For alt du vet kan jo jeg bli den neste J.K Rowling eller Stephanie Meyer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?