mandag 3. oktober 2011

Hvem skulle trodd?

Jammen har det ikke blitt Oktober igjen og du verden hvor mye som har skjedd siden sist. Ja jeg er vært utrolig lat og bloggingen har det blitt heller dårlig med, men vi satser på at vi er i gang igjen. Nesten et år tok det, men nå er er jeg i gang igjen. Kan si jeg tok meg en liten (men stor) pause.

Siden sist har lille Perla mi blitt født, og fødselen gikk helt strålende. Man får jo høre at å føde er som å nesten dø men så går det bra, og jeg kunne ikke vært mer uenig. JA det gjør vondt, men det er likevel ikke så ille. For min del lå jeg egentlig dopa på lystgass og epidural, men var likevel så fasinert av kroppen min at humøret var på topp. Fra vannet gikk til Perla var født gikk det 38 timer, 38 treeeeige timer. Men fra det sekund hun var født har jeg vært så lykkelig. Ikke at jeg ikke var det før, men det er noe annet med egne barn. Kunne ligge og bare stirre på henne i timesvis for hun var og er virkelig det vakreste som fins.

Nå er hun snart blitt 6 måneder og jeg skjønner ikke hvor tiden ble av.
Har du sett den?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?