torsdag 29. juli 2010

Så var vi tilbake igjen...


Etter en liten tur til vestlandet, er vi tilbake igjen. Vi var heldig med været og temperaturen, mens her hjemme var det tydeligvis skikkelig møkka vær.

Vi tok oss en tur på støylen på Grimeland. Vi var late byfolk som fikk traktorskyss opp. På turen møtte vi på kyrne som måtte flyttes for de sto i veien, og flink som jeg er, gjetet jeg de vekk, men det var tydeligvis en stakkar som ble litt fornærma, og som hevn sprutet kua gjørme på meg. (meg og min hvite skjorte) Resultatet ble ikke sæ
rlig fint.Vi stakk en tur til Bergen også, for å være litt sammen med familie, og for å gå på akvariet i Bergen. Er det en plass i Bergen jeg liker, så er det der. Nydelige pingviner, store farlige krokodiller, og en fin samling av store ekle edderkopper.
Bare så det er sagt, krokodiller stink
er. Det luktet skikkelig ekkelt der inne. Jeg var til og med tøff nok til å gå ned til slangene, og jeg som bare HATER slanger. Alt i alt var det en kjempe fin dag, og vi fikk se morsomme 3D filmer, og hodet ble helt tullete så jeg må ha sett ut som en idiot som satt der og svingte med hele kroppen etter som bildet bevegede seg. Men alt i alt var det kjempe gøy.

3 kommentarer:

  1. Åh, de krokodillene stinker møkk BIG time! Dusteku som møkka deg til, men den syns sikkert at den hadde retten på sin side :p

    SvarSlett
  2. Ble litt sur på den, men forstod frusterasjonen dens. Var jo vi somme ville flyte på den.

    SvarSlett
  3. Det var en fin tur, men det var litt godt å komme hjem igjen også. :-)

    Hans M

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?