torsdag 29. juli 2010

Drømmekåpa er i boks...

Jeg har endelig etter laaaang tids leting funnet drømmekåpa mi.
Den er perfekt på alle mulige måter og er akkurat som jeg vil den skal være. Inni hodet mitt hadde jeg et bilde av den, og jammen fant jeg den ikke til slutt.
The Dark Angel
Trykk på linken og se bilde. Min blir i svart ull, men likevel helt perfekt. Gleder meg til den kommer, og for min del kan høsten bare sette inn. Jeg er klar.

Fikk ikke med de flotte bildene av Stavkirke
n vi var å så på, så legger de ut nå.Tenk at denne kirken er nesten 1000 år gammel, og ser fortsatt kjempe bra ut. Ble så fasinert av hvordan treverket så ut. Kunne minne litt om knekkebrød, og jeg så for meg mennesker som begynte å spise på kirken. Litt som pepperkakehuset til heksa i Hans og Grete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?