torsdag 8. juli 2010

Dirt on the stage!

Vi satt å så på Allsang på grensen, og i begynnelsen flekker Åge (Glam) opp blomster fra blomsterbeddet og spres jord ut over hele. Etter en stund kommer Trine Rein og skal synge, og hun blir stående på en liten runding mitt uti publikum. Da kommer det tørt fra min mann:
-Hvorfor i svarte står ho bare der? Skal de ha tid til å støvsuge scena eller?
Jeg lo så jeg nesten grina, og fikk slengt en kommentar fra han om at han ikke kunne forstå hva som var så morsomt med det, og i grunn er det ikke så kjeeempe morsomt, men det var bare måten han sa det som ble så komiskt og i den settinga.

Vi har vært flinke i dag og ryddet og vasket skikkelig så nå kan hvem som helst komme inn i vårt hjem, uten at det ser bomba ut eller møkkete!! Så velkommen skal du være!

2 kommentarer:

  1. Ja, de hadde tydeligvis ikke tenkt på at noe slikt kunne skje med en rocker som programleder. Å det virka jo som den støvsugeren var langt unna for det tok tid før noen var oppe på scenen igjen. Dessuten er det jo litt morsomt da med tanke på at de bare kunne stoppet opptaket til de var klare igjen.

    Hans M
    (Profesjonell blogg leser og kommentator) ;-)

    SvarSlett
  2. Det så faktisk litt teit ut at hun bare stod der med ryggen til publikum... Møkk eller ikke møkk.

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?