mandag 12. juli 2010

Bursdagsfeiring for en rosa gris!

Det er fært hvordan tiden flyr. Jeg sulle jo fortelle dere om hvor flott bursdagen min var på lørdag, men nå er det altså mandag og først nå har jeg tid.
Vi tok oss en seiltur med svigers på lørdag, og gjett hvem som kom hjem som en rosa gris? Mamma spurte om jeg ville smøre meg før vi dro, men jeg sa barskt at jeg ble ikke solbrent sist, så da blir jeg det helt sikkert ikke nå heller. Jeg skulle hørt på mamma.

Seilturen gikk til Skjørhalden, eller Skjørhallen om du vil. Var nydelig vær, og rett og slett kos hele veien. Spiste kake og middag ombord, og fikk gave av svigers. En bo jeg ønsket meg, men nå vet jeg jammen ikke om jeg klarer å lese den ferdig. Den er rett og slett for grusom. Jeg blir kvalm, samtidig som jeg blir fly forbanna, og tenker at er det mulig for mennesker å være så kalde. Boka heter:
Jeg elsker deg, og jeg finner deg uansett.

Vi var 8 stk i seilbåten. Mamma, Pappa, Svigers, Oss to, og tante og onkel. Akkurat passe mange. Hele dagen var akkurat sånn jeg kunne tenkt meg at den skulle være, og er kjempe fornøyd. Er jo tross alt ikke hver dag man blir 21.




2 kommentarer:

  1. Så bra at feiringen ble fin :-) Solkrem skal du ha uansett, den beskytter jo mot mer enn solbrenthet ;-) At det er fler enn oss som har hverdager er forresten godt å høre :D

    SvarSlett
  2. Må rette meg selv. Det heter selvfølgelig Skjærhalden eller Skjærhallen. Har bare bommet på tastaturet.

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?