søndag 20. juni 2010

Utdritningslag...

Det kom 4 jenter og kidnappet meg fredag kveld. I handa fikk jeg noen klær jeg værsågod hadde å ta på meg. Så ikke smellvakker ut da nei. En søt liten krone kom på toppen. Så var det å dra i butikken å kjøpe rømme (ironisk i og med at jeg hadde håndjern). Festen ble holdt hos Marie (min forlover). Der var det klistret opp Spice Girls plakater og musikken var 90`s. Altså et flashback tilbake til barndommen. Fikk deilig taco, og lekte leker som stolleken og rødt lys. Så film gjorde vi også. Min favoritt.

Utpå kvelden fikk jeg beskjed om at antrekket ikke var ferdig og fikk en plakat på ryggen med teksten "SNART GIFT" og et lite morsomt bilde av megselv. På plakaten hang det brusbokser akkurat som på bilene som kjører brudepara.
Dro en tur til Fredrikshald pub og der var det mange interessante mennesker. En kjerring syns jeg var så søt og så så lykkelig ut. Ho mente jeg var en sånn som var så glad i livet mitt, og sa hele tiden jeg har så lyst å spise deg opp. Hvilket ho også prøvde på ved å smatte på kjaken min. Ikke spesielt morro og det værste var at ho kom tilbake flere ganger for å prøve å gjøre det igjen.

Ble en fin kveld og jentene hadde gjort en kjempe jobb. Virkelig verdt å huske!

2 kommentarer:

  1. Haha, så moro! Høres ut som om dere hadde en fin kveld :-)

    Vi er litt lei oss her, for vi får ikke kommet i kirken til lørdag. Jeg jobber og det krasjer akkurat. At folk skal gifte seg samtidig som dere er jo aldeles uhørt, men slik er det nå en gang. Vi gleder oss i allefall masse til selskap på kvelden - DA er vi på plass :-)

    SvarSlett
  2. Det gjør ingenting. Jobb dukker opp og sånn er det med den saken. Så lenge vi ser dere på festen skal ingen klage :D Gleder oss masse, og nå flyr tida virkelig :D

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?