torsdag 17. juni 2010

En Bridget Jones dag...

Noen gang sett filmene?
Vel der har du meg. Lubben, blond og tenker ikke før jeg snakker.
Resultatet har ført til mange pinlige stunder, og jeg undres om Hans Magnus egentlig vet hva for en kone han får.

Dagen i dag er viet til nettopp Bridget ting. Jeg har en brudekjole som skal passe om litt over en uke, men det hindrer ikke meg fra å spise min elskede sjokolademousse. Ansiktsmaska sprakk i det telefonen bestemte seg for å terrorisere meg, og gulerøttene som jeg egentlig skulle spise, står urørt på bordet.
Det eneste jeg kan se at mangler nå, er en røyk og vodkashots. Men jeg er ikke helt der ennå.

Men når vi først er inne på Bridget Jones må vi selvfølgelig nevne Mr. Mark Darcy. Jeg har vært så heldig og funnet min Darcy, og jeg syns de har ovveraskende mange like trekk. Utseeende messig er de nok ikke så like, men de begge elsker sine damer akkurat som de er. De begge er utrolig romantiske, og de holder begge ut med noen helt på tryne damer. Jeg er ikke akkurat noen drømmedame. Jeg er alt det motsatte når det kommer til utseende, men jeg er likevel vakker på min måte. Og jeg er elsket av verdens mest tålmodige og snille mann. Akkurat som Bridget.....


1 kommentar:

  1. Du er da en drømmedame. Du er drømmedama mi du.

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?