tirsdag 15. juni 2010

Noen dager skulle jeg ønske kom igjen...

For en fantastisk dag!!
Jeg kom opp til eksamen i et fag jeg ikke har hatt mer enn i 2 måneder og siden jeg da ikke har annet enn naturfag så ho som er ansvarlig at jeg fikk helle gå hjem å kose meg. Kan heller få de neste år. Så nå er det ferie. I det jeg gikk ut av skolen kjente jeg meg så utrolig letta, og jeg gikk forbi en tømrer som hadde radioen på, og der var det glad musikk. Gikk opp til parken for å ta bussen og da kom det en barnehage ruslende som også skulle ta bussen, og de var så søte hele gjengen at jeg ville ta de med meg hjem. Bussjåføren var i strålende humør i dag og alle som kom på bussen hilste på alle, selv om man ikke kjente hverandre. Tror jammen ikke denne dagen kan bli noe bedre. Makan til positivitet har jeg ikke sett på lenge.

Så nå har ferien begynt for meg og bryllupet kan bare komme. Jeg er klar. Gleder meg masse og neste uke begynner innspurtsuka. Dette blir bra.

1 kommentar:

Noe du vil fortelle meg?