søndag 13. juni 2010

Og awarden går til........MEG


Nå har jeg vært så heldg å en award av Bustenellik som jeg i grunn mottar med takk. Riktig nok har jeg hatt en maken, men ikke husker jeg hva jeg svarte, og kanskje kommer jeg på noe mer, for med awarden følger en utfordring. Fortell 7 ting om deg selv.

Jeg er livredd for å dø i en flystyrt. Bare tanken på å være i fritt fall rett mot bakken gjør meg dårlig. Hele greia ble forverret etter at min kjære tok meg med på nedskytskarusellsaken på Liseberg. Jeg har ALDRI vært så redd og så nære ved å et hjerteinfarkt. Etter dette har jeg mareritt om fritt fall og flystyrtet.

I 9. klasse fikk jeg brev med hjem og måtte sitte igjen etter skolen for snøballkasting. Riktig nok kastet jeg ikke snøball, men sparket litt snø opp i luften. Og etter dette var jeg så rasende på den læreren som tok meg at jeg faktisk kastet en snøball etter ho og traff ryggen. Ho så ikke at det var meg.

Jeg rett og slett elsker bøker, og har nærmest lest alle bøkene i huset her bortsett fra de helt nye for de har jeg ikke rukket ennå. Jeg elsker den verden man kommer inn i hvor tankene lager bildene og følelsene følger med.

Etter operasjonene mine har jeg problemer med å høre på lyden fra en drill. Det gir meg frysninger og jeg føler meg med en gang kjempe dårlig. Det er nesten så jeg kan føle hodeskallen riste igjen, og tårene presser seg fram. Så du kommer nok ikke til å se meg med en drill i handa i nærmeste framtid.

Som liten gikk jeg på samme måte som Charlie Chaplin. Jeg hadde skjeve bein og stabbet meg fram på en like rar måte som han.

Jeg leste aldri til eksamen hverken på ungdomsskolen eller 1. og 2. året på videregående. Jeg gadd rett og slett ikke, og følte jeg hadde bedre ting å gjøre. Likevel fikk jeg 5ere så jeg må jo ha fått med meg noe fornuftig i timene.

Jeg elsker å være "husmor"! Jeg har alltid likt å gjøre rent og rydde osv, og jeg skulle ønske jeg var flinkere på kjøkkenet, men kaker er noe jeg syns selv jeg får til. Jeg ønsker meg mange barn, og har lyst å være hjemmeværende. Å være glad i en så rar ting som å vaske å rydde sier mamma at jeg har fått etter oldemor.

Det var 7 ting om meg og nå skulle jeg egentlig ha sendt denne awarden videre, men jeg vet helt ærlig ikke hvem som leser bloggen min (om det i det hele tatt er noen) og Bustenellik har allerede fått den, så jeg tenker vi gjør det slik at om du som leser har en blogg, er denne awarden derved sendt til deg.

Ha en deilig aften!

3 kommentarer:

  1. Der lærte jeg syv nye ting :-) Bra jobba ;-)
    Jeg vil også være husmor forresten...

    SvarSlett
  2. Du var så søt som liten så, med Charlie Chaplin beina dine så. Det blir nok litt drilling når vi kommer ut på gården, men jeg skal ta hånd om drillen, å du trenger ikke å stå å høre på.

    Ja ja, jeg var kanskje litt slem når jeg tok deg med i fritt fall på liseberg, men det skal nok gå bra, de gangen vi kanskje etterhvert skal ut å fly

    Hans M

    SvarSlett
  3. Hei! Regner med at du skrev kommentaren? :-)
    Jeg aner ikke hvor ideene kommer fra, de bare plutselig er der. Ikke noe å være misunnelig på, for jeg blir gal av meg selv :-) Men et lite tips hvis du vil ha fler lesere er egentlig bare å kommentere aktivt på andres blogger slik at de ser deg ;-)
    Gleder meg til vi sees igjen. Bryllupsgava deres er i boks, hihi.

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?