torsdag 13. mai 2010

Danseleksjon med Svigers

Det å danse er egentlig en grei sak for meg. Jeg mener selv at jeg har god rytme og takt og trinna sitter sånn ca inne, likevel må vi øve til bryllupet, for da skal det sitte perfekt. Jeg og Hans Magnus skulle få danseundervisning av mine kjære svigerforeldre som er utrolig gode i dans. De viste oss og vi hermet. Og for første gang danset jeg med svigerfar. (HJELP) Mannen er super god til å danse og jeg ble en diltedukke som gjorde mitt beste. I mine mareritt har jeg drømt om dansen med han og våknet med angst, og i dag ble det altså en realitet. Utrolig nok ble det ikke så ille. Jeg tok mine trinn og gjorde det beste ut av det, og fikk skryt, så det kan jo ikke vært helt på tryne.

De siste ukene som er igjen til bryllupet skal det øves og øves og øves, og det høres sikkert ikke så ille ut, men det er rett og slett en treningsøkt. Men jeg liker det. Jeg får danse med den jeg elsker mest her på jord, og når jeg hører musikken kan jeg drømme meg helt bort. Da er jeg i en stor ballsal med masse mennesker som ser på og lyset lyser kun på oss to. Ja det er litt klisje, men hvilken prinsessejente har ikke sett for seg dette?

I disse dager trekkes folk ut til eksamen og jeg ba høyere makter om at jeg kunne komme opp i hva som helst
unntatt matte!! Men hva tror du at det ble? Joda stemmer det. Det ble MATTE!! Det er nesten litt krise, og det virker som at det ikke bare var meg som ba om hjelp fra høyere makter den dagen, så min lille bønn må ha forsvunnet i de tusen bønner fra andre. Så her sitter jeg da, nervevraket. Skal lese alt jeg kan, regne til hjernen detter ut av hodet og håpe og be om at jeg kanskje klarer å forstå noe før onsdagen kommer og alt håp er ute.

Ønsk meg lykke til!! Jeg kommer til å trenge det!!

3 kommentarer:

  1. Masse lykke til snupp =)

    SvarSlett
  2. Lykke til med både dansing og regning. Alt kommer gå så bra :-) Sees i kveld ;-)

    SvarSlett
  3. Vi trenger nok mye dansetrening, men jeg synes det er hyggelig å danse med deg. Det skal nok bli perfekt, men det må mye trening til å vi må være strukturerte å få danset litt hver dag.

    Det er vel kanskje en av de tingene jeg gjerne skulle vært bedre på. Synd at dette var en del av arven som jeg ikke fikk med meg, selv om jeg visst nok fikk tilbudet. Men det er klart at man ser forskjell på tingene når man er 6 og 26.

    Du greide deg bra med pappa, og nå trenger du ikke å grue deg om du skal ut på gulvet med han i bryllupet heller, for du har jo danset med han før. :-)

    Det er nok bare å jobbe målrett fram til eksamen så får vi håpe det går bra. Jeg krysser fingrene jeg.

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?