mandag 5. april 2010

Svigers er aller best!

I Lillehammer hadde jeg gleden av å møte på Mikkel Gaup. Inne på H&M kom han gående med sin knallgule t-skjorte og blå briller og jeg måtte faktisk titte to ganger for å være sikker. Åh joda det var han. Det var den eneste kjendisen jeg så mens vi var på Hafjell/Lillehammer, og egentlig er det litt rart med tanke på alle de som var der. Ikke at jeg har sånn kjempe dilla på kjendiser og bare må se de, for det har jeg virkelig ikke. Gidder ikke en gang lese sladdra om de. Hva de driver med er totalt uinteressant for meg.

Dagen i dag har gått til vårrengjøring, for det må jo gjøres det også. Blir det pent vær en dag med solskinn skal jeg pusse vinduene. Det trengs og persienene skal også få seg en vask. Det ligger et tjukt lag med møkk på de og jeg irriterer meg over det hver gang de er nede og man kan se det. Har fått pakket ut etter påsketuren og godt er det. Klærne er vasket og akkurat nå lukter det godt nyvaska tøy i hele stua. Elsker den lukta. Friskt og godt.

Hadde en koselig veld hos svigers i går, og 2 av brødrene til Hansi var der også. Ble sittende og prate med svigermor om flyttinga og andre ting. Er kjempe koselig, og tror ikke jeg kunne fått en bedre svigermor. Jostein (nest eldste broren til Hansi) er også en jeg liker så ufattelig godt. Han kan jeg prate med i en evighet på telefon, og når vi møtes prater vi like godt da også. Hansi fikk snakket med faren sin og ble endelig ferdig med hjemmeeksamensoppgaven og godt er det. Det har kanskje vært tungt og vanskelig for min kjære, men jammen har det vært noe dritt for meg også. Masse tid til eksamen=lite tid til meg. Så nå blir det mer kyss klapp og klem, og vi kan finne på ting igjen sammen.

Tror kanskje jeg skal ta kvelden nå, og håpe på at den såre halsen bare er sår hals og ikke full forkjølelse. Det orker jeg bare ikke. God natt :D

1 kommentar:

  1. Hørs ut som dere har hatt en fin påske :-) Her blir det rengjøring på fredag - ut med påskepynt og inn med...? Tja, si det :-)
    Håper du blir fort frisk av hvadetnåennkanværeforno' :-)

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?