torsdag 1. april 2010

P4 nevnte oss

I dag dro jeg og Hansi til Hafjell for å kose oss med resten av min familie i påsken. På vei opp til fjellet havnet vi i kø like etter Eidsvoll, og da tikket det inn en melding: Slå på P4 nå!!!
Problemet var at radioen ikke ville la oss høre på p4 så da begynte kappløpet og jeg skulle vinne. Det var bare å søke i vei det og håpe på at at den riktige frekvensen dukket opp, og i det jeg hadde tenkt å gi opp ga radioen etter og jeg vant. På radioen snakkes det om et gull egg som en heldig i hafjellbakken skal få, og så spilles det musikk. etter musikken kommer det en reporter og sier:
-Ja da står jeg her og har tjuvstartet på jakten og har funnet meg en hel familie her i bakken, Sigve, Birgit og Svein.
Der hadde altså denne reporteren funnet min familie av alle de tusen menneskene hun kunne valgt, og grunnen var så enkelt som at mamma kjørte med slalåmutstyr fra 1988, og det var litt spesielt.
De snakker litt om det antikke utstyret til mamma og deretter sier reporteren:
-Jeg vet dere har en datter som er på vei til hafjell akkurat nå og står fast i kø på eidsvoll.
-Ja stemmer det, Inga og Hans Magnus, sier min pappa da.
-Ja Inga og Hans Magnus, da får dere kjøre forsiktig og komme trygt fram, kom det fra reporteren da. hihi og dermed var vi også nevnt.

Jeg lo så jeg grina mens jeg hørte på dette, og gullegget fikk de og det var fylt med masse godteri som vi delte, hele gjengen da vi kom fram. Resten av påska skal det koses og hygges på fjellet og håper på bra vær selv om utsikten for det ser dårlig ut. Koselig skal det nok bli på denne lille søte hytta vi bor i. Hans Magnus skal stå på slalåm for første gang i morgen, og det tror jeg han fikser helt fint. Satser på ingen brukne bein hverken han eller jeg eller noen andre.

God Påske til dere alle, vi blogges :D

ps: har ikke blitt lurt en eneste gang i dag :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?