mandag 23. mars 2009

God Kveld i stuen!

Har hatt en lite meningsfylt dag egentlig men dagen har gått.
Besøkte "bestemor" i sta, og ho var så blid som alltid. Er så koselig å dra til ho.
Selv om ho ikke er min bestemor (men Hansi sin) så kaller hun meg for jenta si, og jeg blir så glad da!!

Skulle egentlig ut i skogen i dag og gå tur, men så langt kom vi aldri!
Så har sittet for det meste foran tv`n. Så på Tangerudbakken. De er konge de som bor der!!
Makan til søte mennesker skal man lete lenge etter.
Ble wipeout etterpå. Heia på Bernarden til Linni Meister, men han røk ut rett før finalen :(

Så forresten en genial reklame i sta som både jeg og Hansi lo godt av.
Var mange som snakket om kosthold osv, også var det en mann med masse ledninger på seg som sa at de bygde muskler, og mens han sto å støvsugde sa han at man kjente ikke at man trente, han fikk noe veldig rykninger og smæsha tv`n! Hahah lo så jeg grina!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?