tirsdag 24. mars 2009

Barnehagen!!

Starta dagen med en telefonsamtale som skremte vannet av Hansi. Han skavtt som bare det når telefonen min ringte.
I den andre enden av "røret" var det en dame og hu lurte på om jeg fortsatt var ledig eller om jeg hadde fått meg noen jobb. Svaret var da NEI!!!!!
Så da sa ho at ho hadde jobb til meg for i dag, og om jeg kunne vært der om en time hadde vært fint. Kastet meg i dusjen og hev i meg litt brød før jeg fikk Hansi til å kjøre meg. Jeg skulle jobbe i Barnehagen som er ikke så langt fra oss. Gru gleda meg men alle de søte barna var jo bare så herlige, og ville kose og leke, og jeg lekte med de som aldri før. Hele dagen bare suste av sted. Barn er virkelig noen skjønne skapninger og fikk høre mange fine gullord i dag!
som f.eks:
-du din teite politikej!!
hahaha lo som bare det! Lurer på hvor den ungen har fått det fra?
Var ute meste parten av tiden, og for første gang på lenge lekte jeg i sandkassa!! hihi
Hadde en knall dag! Men var helt totalt utslitt når jeg kom hjem. Holdt på å sovne på sofaen når jeg satt der og skulle se på tv. Så Hansi lagde middag også gikk jeg å la meg for en times tid! Det hjalp litt men kjenner jeg er fortsatt trøtt så skal køye nå!!

Elsker virkelig barn!! De er herlige! Alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?