lørdag 7. februar 2009

07.feb.2009

Nå skal jeg virkelig klage over mitt patetiske liv. Det er helg. Jeg er helt alene i helgen for darlingen er på jobb.
Så her sitter jeg som en gammel kjerring uten noe liv å ser på tv til øya blir firkanetet. Har en følelse at alle av vennene mine her i byen skal ut i kveld og som vanlig blir jeg ikke spurt. Elise er fritatt derfra for ho og beatlesgutten hennes baker. Så humøret nå er egentig sint, irritert og frustrert. Fryser gjør jeg også for får ikke den forbaska gasspeisen til å tenne!!!!! Jada og det hjelper jo IKKE på humøret. Jeg hater helgene Hansi jobber for da har jeg ingen å drikke meg drita med om vi skulle finne det for godt å gjøre det, og det er så utrolig ensomt. Sara skulle egentlig vært her i dag men ho ble syk. :(

Alt av rengjøring er gjort så leiligheten er så strøken som den aldri har vært før. Det er litt irriterende det også.

Så på fear factor. Der hadde det komme en ny greie hvor man att i en stol og ble snurret rundt og det var bilder av forskjellige hårsveiser man kunne få. Og på alle måtte man barberes på en eller annen måte. Alle jentene som var med hadde langt hår så var nesten alle som nekta bortsett fra 1. ho fikk flekker og hadde nesten ikke noe hår igjen når frisøren var ferdig. Jeg derimot hadde BLÅNEKTA!!
Aldri skal noen få barbere meg igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?