fredag 6. februar 2009

En god dag er en god dag, den kommer aldri dårlig tilbake!

En god dag er en god dag, den kommer aldri dårlig tilbake!!

Henning Kvitnes er genial. Elsker tekstene hans. Han får liksom sagt det og det på Halden dialekten da!! hihi
Jeg har en god dag i dag. Har irritert meg litt over folk som ikke kan kjørebil men likevel har lappen, men de får ikke ødelegge dagen min. Hans Magnus har vært litt på jobb for han skulle ha en skoleklasse der. Han kom hjem fornøyd så det har visst gått bra. Og når han er fornøyd å blid er det vanskelig å være sint eller irritert. Så jeg tror vi begge har en god dag.

Våknet til et nydelig snøvær og alt da visste jeg at denne dagen kom til å bli bra. Skal til Presten etterpå på kaffe og kake. Vi er mer en hel vennegjeng som skal dit til presten (Maria). Ho har den nydeligste sønnen som fins. William er jo bare til å spise opp. Skulle gjerne hatt en sånn:P

Pusen lager gyros til meg. Det er så godt. Lukter godt i hele leiligheten her. Namn namn.
Og forresten smakte på de nye laban seigdamene i sta med fruktjuice. De var KJEMPE gode!!
Anbefales!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?