lørdag 7. februar 2009

blææææh....

Vel humøret steg litt dag Hansi og Skau kom på innsiden av døra. De to sammen er jo morrogjengen.
Hansi fikk tent peisen så nå blir det deilig og varmt her. Slepper å fryse. Det er det værste jeg vet!!!
Ting føles litt bedre nå, men tro ikke at jeg er blid for det er jeg ikke. Så langt der i fra.

Skau og Hansi fiksa den nye forsterkeren så nå kan den andre selges. Den gamle rørforsterkeren ble så ufattelig varm så var bedre med den nye. Skal også få radio som er lik cd spilleren. Tøft alt sammen!!

Og det er enkelte personer som går meg virkelig på nervene nå. Personer som igler seg inn på folk, og som tror at å oppføre seg som en treåring er søtt. At å være som en treåring er søtt og at alle da liker det mennekse, men jeg kjenner jeg blir kvalm bare tanke på den ekle personen, og jeg er såååå glad jeg ikke må ha noe med ho å gjøre!!
Kvalme 3åring som egentlig er 19. blææææh.......

Arrrrgh!!

Inga er sinna.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?