torsdag 29. januar 2009

Trodde det var over!!

Ja så var det visst en ny runde med besvimelser. Ikke vet jeg hva som skjedde men ble plutselig veldig svimmel og tok tak i sofaen mens jeg sto i telefon med hansi. Tenkte at visst dette går galt kan jeg alltids slenge meg i sofaen. det klarte jeg ikke så det ble gulvet enda en gang. Jada og gjett hvem som kom hjem fra jobben, jo det var Hansi og han hadde med seg Skau as always. Da blir det jo ikke akkurat mindre flaut. Hansi satte meg opp men da gikk jeg jammen i bakken enda en gang gitt. Så ble det ringt etter foreldrene mine og de kom begge to. SÅ da hadde jeg 2 stk bekymra foreldre. Mamma er forresten veldig merkelig. Ho gjør og sier så mye rart når ho er litt bekymra. Sist vi var på sykehuset dansa ho rundt bare for å prøve å få opp humøret litt. (komiskt)
Tror jeg fikk noe sånn puste problemer. Husker ikke så veldig godt. Men det ble ihvertfall sånn at jeg ble sendt til legevakta med sykebilen til Hansi og legen der sendte meg videre til Fredrikstad, noe han egentlig kunne spart meg for, for jeg vet jo sånn nesten ca hva det er. Og legene i Fredrikstad er jo ikke akkurat sånn kjempe interessert i å hjelpe meg. Så ingen lege mens jeg var der ihvertfall. Det er veldig behagelig å ligge på en båre og bli kjørt rundt, men det er også bare så sinnsykt super flaut.

Fikk et rom for meg selv, eller det var 4 mannsrom men var alene helt til de trilla inn en gammel mann, og gjett om han klaga. Ingenting i verden var bra nok. Bare klagde og snakka og brumma. :(

I går var jeg på årsmøte til Fagforbundet Halden. Det var like kjedelig som sist. Jeg er vara for ungdomstillitsvalgten. Hadde egentlig rollen som ungdomstillitsvalgt, men jeg valgte å bytte med min vara for jeg har hatt så skrekkelig mye å gjøre og skal begynne på skolen igjen så vil fokusere på det. Men jeg er også med i ungdomsutvalget. Så litt jobb blir det på meg også. Men i min korte karriere som ungdomstillitsvalgt rakk jeg å ordne en sak. Og når jeg spurte Kirsti i går åssen det gikk med den saken sa hun at det har gått kjempe bra. Hadde aldri i verden fått det til uten meg og min overtalelsesevne. Ble skikkelig glad av å høre det. Hun sa også at jeg hadde redda alle fremdtidige arbeidstakere på den arbeidsplassen for pga meg har de nå fått rettigheter som arbeidsgiveren ikke ville gi dem i første omgang. :D

Ellers så er Hansi på øvelse med Linn i dag i Eidetunnelen. Og i går skrudde jeg av telefonen hans etter at den hadde ringt x antall ganger. Stakkars gutt. Han ble jo helt nervevrak for at den var av. Fikk jo se hvor avhengig han egentlig er av den mobilen så han fikk skru den på igjen. Da var jeg jo våken alt og ingen kunne ringe mer for å vekke meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?