tirsdag 27. januar 2009

En deilig natt

Jeg lå på min kjære og lyttet på hjertet hans
Han leste boka han holdt på med og jeg bare lå der.
På en eller annen merkelig måte klarte han å holde boka og samtidig holde rundt meg.
Jeg lå så godt. Kunne sovnet slik. Det er i stunder som disse man vet hvor mye man er elsket
og hvor mye man elsker den man er sammen med.

Hjerte hans slo rolige slag.
Varmen hans var god og deilig for min dyne var kald.
Og mens jeg lå der begynte jeg å tenke, og en tanke som slo meg var,
Når bilene kan kjøre på etanol eller hva det nå er og det ikke forurenser, hvorfor kan ikke fly gjøre det samme da?
Det er jo flya som forurenser mest.
Ja vet det var en helt teit tanke å ha akkurat da, men det bare datt inn som så mye annet.

Jeg sov godt ellers med min kjæres armer rundt meg.
Finnes ingen bedre måte å sove på.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?