onsdag 14. januar 2009

Noe er galt....

Jeg kan føle det.
Det gjør vondt, men samtidig ikke.
Føles som om høyre hjernehalvdel har lyst å hoppe ut av huet og dra sin vei.
Pga det klarer jeg ikke sove. Satt og tvinte hele håret mitt til mange små tvinnefletter. Hadde ikke noe bedre å gjøre. Hans Magnus sov så godt. Rørte på seg en gang i blant. Så fikk jeg nok.
Fant ut at å sitte å glane på månen var en bedre idè, selv om det fikk meg til å føle meg totalt idiotisk.
Satt der bare og tenkte. Var veldig deilig. Var så stille. Hele byen sov også for var ikke en bil ute å kjørte.
Nå sitter jeg egentlig bare her og prøver å bruke tid. Om 50 min ringer klokka til Hansi og da står nok han opp og lurer på hvor jeg er. Og det går nok noen sekunder før han skjønner at jeg er her i stua. Så kommer han til å lure på hvorfor jeg sitter i stua og ikke ligger å sover. Jeg vet det blir sånn. Kjenner han for godt.
Hadde jeg bare fått sove. Har ikke sove en hel natt på lenge. Er ofte jeg sitter i stua og bare prøver å bli trøtt, og jeg ender som oftest opp i senga igjen hvor jeg ligger våken i evig lang tid.
Sovepiller hadde vært tingen, men liker ikke å ta piller for at kroppen skal gjøre som jeg vil. Den har nok en grunn til å holde meg våken.

Så noe er galt, jeg vet bare ikke hva!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?