tirsdag 13. januar 2009

Kork i taket!

Jeg hadde en skikkelig aha opplevelse i sta. Har aldri vært borti maken!
Sånne store ciderflasker med sjampanjekorker må aldri, og jeg gjentar ALDRI åpnes når den er skikkelig varm.
Marianne og jeg sto å snakket og Hans Magnus og Jonathan sto å snakket. Jeg skulle bare skru av den metall dingsen også skulle jeg gå ut å åpne den. Så langt kom jeg ikke. Mens jeg sto å skrudde på den metaldingsen og snakket med Marianne fløy hele korken rett i taket og lagde et stygt merke. Cideren bare randt ut. Jeg hadde ikke ristet den eller noen ting, og jeg fikk meg en raps på fingerne. Skavtt og fikk total latterkrampe. Lå på gulvet og grina og lo. Tror egentlig alle skvatt litt. Kom helt uforventet.

Ellers så var middagen vi lagde kjempe god og spiste opp alt sammen. Blir ingen restefrokost på meg nei.
Hadde en liten diskusjon om hvilken film vi skulle se på men kom fram til Love actually faktisk. Har bare sett den 1000 ganger. Men var greit nok. Jonathan drakk nesten en hel flaske vin alene. Han var i godt humør når vi kjørte han hjem! Kvelden har vært koselig å nå skal jeg ta kvelden. Tenkt meg på Båstadlund i morgen.

God natt til folket!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?