onsdag 21. januar 2009

Så var det gjort!!

Jeg er bitt av Twilight basillen!!
Jeg leste den første boka og jeg er betatt!! Ingen annen bok har noen gang fått meg så hektet. Jeg satt og følte at jeg levde meg helt totalt inn i boka! Det er en så fantastisk bra og nydelig kjærlighetshistorie om forbudt kjærlighet. Jeg rett og slett elsker hele boken og har nå begynt på nummer to. Fikk meg litt av et sjokk i bok nummer to, og for de som har lest den det er den biten der Bella blir alene. Hadde nesten lyst å grine på hennes vegne. skulle tatt seg ut å sitte på flyet og grine, haha jaja....
Gleder meg så sykt til filmen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har sett alt av trailere og drømmer om hele greia. Bare jeg tenker på det får jeg en sånn mekrleig følelse i hele meg. Er nesten som forelskelse, bare enda rarere!!

Som sagt jeg er bitt av twilight basillen og det er Saras feil. Hun sa jeg burde lese bøkene.
Så nå er billettene bestilt til kinoen. Ingen skal få ta fra meg den gleden!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?