søndag 11. januar 2009

Hva gjør man på en lørdagskveld?

Vel Marte og jeg skulle se på film, men syntes vi mangla noe godt å spise på å dro for å kjøpe kake. Så skulle vi plukke godteri, men da ville vi til sverige så da dro vi til sverige og handlet i stedet. Stakk en tur oppom Hansi og hadde det gøy på jobben hans en liten stund.
Vi så på film, og ble lei av å se på film så da begynte vi å lage film med legoen. Ja så barnslige er vi. Når det var gjort så vi på film igjen. Scream 2 av alle ting faktisk. Er så patetisk dårlig at det blir morsomt å se på. Så så vi på dreamcatcher. Den likte vi ikke. Fæl film. Marte dro hjem etter den filmen. Så var jeg alene og livredd. Gikk å la meg men hørte alle slags merkelige lyder.

I dag er det mørkt å grått ute og det blåser så du kan høre trærne knaker.
Har store planer om å lage middag til meg selv snart. Må bare finne ut hva.

img0873

Ja det ble tatt noen rumpebilder, men bare fordi Hansi har så deilig rompe!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?