lørdag 24. januar 2009

Never think!!

Det var en dårlig dag i går i utgangspunket. Sov ikke når jeg burde og ble sittende oppe og vente på morningen.
Jeg ventet på Hans Magnus, men når klokka nærmet seg halv 9 (og jeg fortsatt ikke hadde fått noe søvn) sendte jeg melding og lurte på hvor han ble av. Fikk som svar at han måtte jobbe overtid. Da kokte det over for meg bokstavlig talt. Stakkars pute, den hadde jo ikke gjort noe galt. Så ble jeg sittende der i sinnet mitt og fant ut at jeg får vel bare sitte der. Etter noen timer gikk jeg å la meg og våknet igjen i 2 tiden. Hoppet i dusjen og ventet på at klokka skulle bli 5. Elise kom å hentet meg ca kvart på å vi dro av sted for å drive med operakostymene i kommandant boligen. Det var creepy å være der. Føltes som om det gikk noen etter meg hele tiden. Men gøy det var det. Elise og jeg hihi
Ble hentet av Hans Magnus litt over 8 og vi dro hjem for å spise for så å dra på kino. Da gjorde pusen noe som gjorde at jeg ikke klarte være sur å grinete mer på han. Han ga meg blomster. Nyyyydelige roser. Ble så glad. Elsker blomster. Og han gir meg det når jeg minst forventer det eller fortjener det. Elsker den gutten.

På kinoen møtte vi Sara og mora hennes. Skjlnner nå hvor ho har latteren og måten å være på fra. Syns de var så like de to. Filmen var helt utrolig. Satt med hjertet i halsen hele filmen. Det har ingen annen film klart før. Twilight var så fin og i blant morsom. Elsker den. Gleder meg til nr 2. Synd det er så lenge til.

Så dagen ble bra til slutt. Selv om det så mørkt ute en stund.

Dagens sang er: Rob Pattinson-never think...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?