lørdag 13. desember 2008

Vår lille nattur til Fredrikstad!

Ja da var kjøreturen over og alle er trygt hjemme igjen.
Marie jeg og Marius dro for å hente Mikael for han hadde vært på julebord. Den turen var morsom.
Stoppet på Fresh å handlet brus. Jeg klarte å skremme Marie ved Hjortsberg, for der kom det en harepus som ville ut i veien. Det sa jeg og Marie ble litt skremt. Hun ga gass i stedet for å bremse hehehe
På parkeringsplassen ved senteret i Fredrikstad sto vi å ventet på Mikael. I kissed a girl gikk på radion og jeg og Marie sang med. Etter at vi hadde sunget setningen I kissed a girl, tittet vi på hverandre, og på akkurat samme sekund gikk det opp for oss hva det var vi satt og sang og da braket latteren til. Var så komisk hele greia.
Etter en stund kom Mikael, og han var ikke akkurat edru. Så han sjanglet lang vei. På vei hjem satt han å sang og dansa. Vi andre sang med på Grease sangene. Og plutselig sluknet Mikael. Da ble det plutselig veldig stille.
Hee turen var kjempe koselig, og vi var alle enige om at dette absolut måtte gjøres flere ganger. Bare dra av gårde sånn midt på natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?