tirsdag 16. desember 2008

Dumme kanal!

Jeg hater the voice. De sender bare den samme krapp musikken omigjen og omigjen, og har ikke bedre fantasi enn at de sender den elendige hip hop og R`n`B musikken. Nei den kanalen hater jeg virkelig.
Jøss jeg har virkelig ikke noe bedre å gjøre enn å kritisere en kanal på tv`n. Jeg er egentlig ikke sånn, men i dag er jeg det. Blir deppa av det elendige været, og har null julesteming for har gått glipp av det jeg mener er det viktigste. Dumme sykehus. Bra at det fins og alt det der, men lå der så mange dager for ingenting!!

Vart å klippa meg i går da. Hahaha frisøren fikk litt sjokk når hun fikk se min barberte stripe.
- Har du gjort det her selv?
-Nei under tvang!
-På fest da eller?
-På sykehus...
- oh...Ja ser såret nå, og du har et bak øret, og et på andre sida....Hvor mange har du egentlig?
-Det var stortsett det!

Øya hennes sa mer enn tusen ord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?