mandag 8. desember 2008

6 vi var, 2 vi ble!

Juleverkstedet i går var kjempe koselig. Var morro å se vennene mine igjen. Ble jo laget noen nisser osv, og pepperkakekirken ble ferdig til å settes sammen.
Hadde egentlig tenkt å ha det i dag også bare for å bli ferdig men ingen kan i dag så det blir bare meg og Hansi. Skal sette sammen kirken selv, og lage marsipanfigurer selv. Neste år driter vi i bakinga.

Kjenner jeg egentlig burde tatt det pent etter operasjonene, men har liksom ikke klart å roe ned. Er sliten og trøtt, men samme hvor mye jeg sover å slapper av så hjelper det ikke noe. Hodet dunker som en slegge en gang i blant, og det føles som om høyre hjernehalvdel har lyst til å gå mot høyre mens resten av hodet vil bli, og jeg kan kjenne når den dreneringsdingsen funker, for plutselig bare slepper det til og blir borte. Da er det en deilig følelse å vite at jeg slapp å gå i bakken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?