mandag 24. november 2008

Gårsdagen!

Gårsdagen var en koselig dag. Gjorde vel egentlig ikke noe fornuftig før halv 7.
Det var jo halv 7 morro begynte da. Dro ned til peppes for å møte Marie, Elise og Linn. Spiste og kosa oss, og jeg fikk som vanlg total latterkrampe. Greide også å lire av meg en "dagens" som Elise kalte den. Men hva det var jeg sa husker jeg ikke.
Jeg har også kommet fram til at gjengen min er litt som sex og singellivjentene.
Elise: Carrie, på evig jakt etter den rette
Marie: Miranda, trenger ingen mann
Linn: Samantha, har prøvd det ene og det andre.
Inga: Charlotte, lykkelig familiemenneske.

Syns jeg ser oss sittende ved et kafèbord om 10 år og prater om alt og ingenting. Ikke at det er noe galt med det. Elise vil da ha funnet sin "Mr Big", Linn elsker sex, Marie skulle jo da i utgangspunktet ha fått en unge, og jeg skulle vært gift og vente barn nr. 2.

Vi endte opp hos Elise etter peppes. Marie dro så ho ble ikke med men vi andre dro til Elise og så på film. Var koselig, men ble kjempe trøtt. Var bikkjekaldt ute når vi skulle gå hjem også. Stoppet hos mor og far og sov der. Gadd ikke gå hele veien hjem.

Nå venter jeg bare på at Hansi skal komme hjem fra jobb. Men det skjer jo ikke før i morgen tidlig. Han var innom en tur i sta og dro med seg Linn og Skau også. Hansi var skjeggete, og stakk når han klemte meg, men jeg var glad for å se han så for min del kunne han ha hatt langt skjegg, jeg hadde klemt han fordet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?