fredag 7. november 2008

Strømbrudd

Vel etter en heftig krangel med Hans Magnus i går er jeg fortsatt trist og lei. Var så synd han måtte på jobb i dag. riktig nok ordnet vi opp i går, men samvittigheten er fortsatt i meg og den gnager som bare det. Hadde jeg bare ikke gjort og sagt som jeg gjorde. Tankene går til Hansi i dag.

Sånn i 18 tiden gikk strømmen. fikk helt panikk og vimsa rundt. så ikke en dritt. Ringte Hansi og han fortalte hvor lommelykta var. Så lette jeg etter fyrstikker eller lighter, men fant ingenting. Resultatet ble at jeg gikk opp til naboen å lurte på om de hadde fyrstikker. Det hadde de, men jeg var hjertelig velkommen inn. Sauen Oscar (hunden) ble kjempe glad. Så satt vi der da i skinnet av stearinlys og spiste krokanis og pratet. Var kjempe koselig og sånn rundt kvart på 7 kom strømmen tilbake. Poff sa det bare så var lyset på. etter en liten stund til stakk jeg ned til meg selv igjen og der var alt som det skulle være.

Følte meg jo ganske "Lene Alexandra" i det strømmen gikk da. Måtte til slutt sette meg ned og bare roe ned. Maken til dummng jeg har vært i dag. I tillegg greide jeg å ringe på hos naboen. Jeg trykka på ringeknappen enda jeg visste at den ikke kom til å funke fordi det var jo ikke noe strøm her. Hvor dum går det ann å bli? Var bra ingen sto i heisen da. For den stoppa også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?