tirsdag 4. november 2008

Elefantfot og andre ting

Hansi og jeg hadde blomstershopping i går. Dro til Plantasjen og handlet blomster for masse penger. Den søteste planta du noen gang kan tenke deg, skaffet vi oss. Om du har sett Horton redder en hvem, ogom du husker den store såta han hadde på hodet, (Horton altså) så har vi den i planteversjon. hihi. Hans Magnus kaller den for Elefantfotfor rota i bunn ser ut som en sånn fot. I tilleg ble det handlet potter og kaktuser og en annen blomst som er grønn og rosa. Tøff liten greie. Får satse på at vi klarer å holde liv i de plantene nå da.

Ellers var vi på konsert i går. En knsert vi ikke burde vært på. Makan til kjedelig greier er det lenge siden jeg har vært på. Diktlesning med musikk. BLÆH!!! Men møtte på Svigermor der da. Etter Konserten dro vi til gården. Der var Harald i sitt alltid blide humør. Satt og drakk te og spiste sjokolade, mens vi diskuterte politikk og andre merkelige greier. Plutselig begynte Harald å prate om gården og om når ville flytte til byen. Det var 2 år til det.Så på Hans Magnus at den samtalen der der kom veldig overraskende. Jeg klarte ikke la være å smile. Søte snille Harald som alltid har unnviket spørsmålet om gården tar plutselig opp det emne
.

Jeg klarte det fantastiske å få tak i Amalies jul på dvd i går. Så nå kan jula bare komme. Den er reddet for min del. Litt morsomt er det jo at den tv serien har samme navn som min første datter kommer til å hete. Amalie....et nydelig navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?