tirsdag 18. november 2008

Buksa av foran 5 mannfolk

Jeg har gjort mye dumt i mitt liv.
Mye jeg angrer på, og mye som jeg i dag bare kan le bort.
En ting jeg nok aldri kommer til å glemme er brannstasjonen. Den første gangen jeg dro ned buksa rett foran 5 mannfolk. Det blir alt for varmt med buksa under utrykningsbuksa, tenkte jeg. Og når jeg så at de andre gutta tok av seg sine bukser tenkte jeg at jeg kunne gjøre det samme. Litt flaut var det jo at de andre tok av seg sine bukser. Ble liksom litt sånn, hvor skal jeg se?
Men uansett buksa mi ble dratt ned akkurat som de andre, og jeg registrerte at det var et eller annet som skjedde, men tenkte ikke på det da.
I går fortalte Vaskebjørn at det var første gang de hadde jente i vognhallen som dro av seg buksa. Og så klart hadde de jo tittet på meg. Gud hvor flau jeg ble når han sa det.
Etterpå fikk jeg jo totalt latterkrampe.
Jeg lo så jeg grina. Men jeg lærte. Om jeg noen gang kommer til å dra av meg buksa i vognhallen skal jeg stå bak hengeren så de ikke kan se meg:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?