onsdag 10. september 2008

Jeg har gjort noe stort!

Ja det har jeg så absolut og det er første gang jeg har gjort det også.
Jeg har forandra adressen min. Ja jeg har det så nå er det ikke lenger hva det har vært i 19 år. Det føltes utrolig rart og plutselig fikk jeg ekstremt hjemlengel til mamma og pappa.

Men Elise, jeg fikk kortet ditt selv om jeg ikke hadde forandret adressen min ennå, og jeg vet at det er en sånn 8 dagers regel, men den har jeg egentlig bare blåst veldig pent i. Det føles så vannvittig rart å ikke ha samme adresse som mamma og pappa lenger. Skummelt er det.

I tillegg så har jeg bestilt masse bilder i dag så nå skal det bli orden på albumene mine igjen. Var sannelig på tide.
Dagens sang er Duffy-Mercy. Har fått den helt på hjernen og klarer ikke lavere og nynne på den. Men det er en tøff låt så er ikke noe galt med å ha den gående i hodet.

elise og meg Er i litt sånn vennehumør i dag så fant dette bilde og tenkte- Hey fint bilde, og dermed så havnet det her. Ja det er stjelt men det var et bra tyveri. Ikke helt heldig der med gliset mit ser jeg, men pytt pytt.

Store planer om å dra til Oslo med Elise, Marie og muligens Linn til Lørdagen samtidig som jeg skal ha filmkveld. Gleder meg masse masse og tror og håper på at det skal bli en helt fatastisk dag. Elsklingen skal på jobb i Helga så blir meg alene med masse venner. I like it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?