tirsdag 9. september 2008

Forloverens oppgave.

Lo godt da jeg så hva forloverens oppgave var under bryllupet.

1: Passe på at min kjole ligger riktig når jeg sitter i kirken.
2: Passe på at jeg ser bra ut.
3: Roe meg ned når jeg freaker ut.
4: Passe på at jeg ikke stikker av.
5: Huske Brudebuketten.

Syns jeg ser Marie stå å slappe meg i ansiktet fordi jeg har fått kalde føtter.
Riktig nok skulle forloveren til elsklingen min være den som passer på at jeg ike stikker av, og jeg vet jo hvem det blir så ler bare med tanken på at han løper etter meg for å tvinge meg inn i kirken igjen:P Ikke at jeg har noen planer om å stikke av for det har jeg virkelig ikke.
Men Marie får nok å gjøre. Hun og alle de andre vennene mine:P

kistelatter1En god latter forlenger livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?