torsdag 11. september 2008

La det regne la det rocken roll....

Må si at jeg er mektig imponert hvor mye underholdning det er i en haug med konfirmanter.
Har virkelig kost meg ute i regnet i dag. Det var min første gang alene i Konfirmantutvalget og vet du hva? Det var skummelt. Kjenner ikke de folka der så godt som Hansi gjør, men de er veldig koselige.
Gildehallen som det het der vi spiste var bare så utrolig nydelig.

Vanligvis pleier jeg å savne Hansi når han er på jobb, men ikke i dag. Savner han ikke, men det har kanskje noe med at vi har hengt sammen 24/7 i 3 uker. Er liksom litt deilig å endelig få være litt alene. Er veldig stille og rolig her og skulle ønske det var noen som snakket til meg og holdt meg med selskap, men det er utrolig deilig å være alene også. Kom hjem bløt og kaldt og gikk rett bort i lesekroken tok pleddet rundt meg og koste meg virkelig. Var kjempe deilig. Hadde ikke nok sjokolademelk til å lage kakao så det fikk jeg klare meg uten.

Ser virkelig fram til lørdag nå. Endelig en helg hvor jeg ikke bare sitter og stirrer i veggen fordi Hansi er på jobb. På søndag er det kirken igjen og ha presentasjonsgudstjeneste for konfirmantene. Jeg skulle bære korset. hmmmm ja det var det.

Men nå roper burgern på meg så talks later....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?