tirsdag 5. august 2008

Sauen Oscar:D

dsc00541
Har du sett noe så nydelig? Det er Sauen Oscar som bor over oss. Egentlig er han en puddel, men vi syns han er så søt og ligner litt på en sau så vi kaller han Sauen. Han er skikkelig kosetet og skikkelig søt. Digger den hunden azz.

Ellers så er Hansi på jobb i morgen og resten av uka er planlagt. Onsdag skal jeg i møte med lærlingansansvarlig og han på fylket. Torsdag kommer mest sannsynlig Jostein Henrik hit og blir en eller to dager. Fredag jobber Hansi igjen. Lørdag skal vi på Ikea
for å sette den siste "finishen" på leiligheten. Blir en del tusen som forsvinner da. Søndag skal vi til Liseberg og ha det gøy. I morgen blir vel slappe av litt dagen. Trenger den en gang i blant også.

For tiden går jeg rundt å tenker på hva jeg har lyst å bli om jeg må slutte som feier. Har vært litt inne på tanken om å bli sykepleier. Virker kjempe interessant. Hadde besøk av Siri og Harald i går. (Svigers) Siri klippet Hans Magnus. Jeg pratet med Harald. Digger de to. Kunne ikke fått bedre Svigerforledre enn de 2. Kjempe koselig og blide mennesker. Siri hadde bedt Hans Magnus støtte meg i mine valg og hjelpe meg til å få meg den utdannelsen jeg vil. Er akkurat det han gjør. Elsker gutten min som bare det.

Regnet i dag har gjort dagen litt tung. Er alene og da går dagen enda litt tregere.

Sommeren er kort, det meste regner bort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?