fredag 1. august 2008

Remember the times....

Det er utrolig hva som kan skje bare på et halv år. Jeg har klart det mest utrolige.
1: Fått en ny kjærste
2: Flytta ut hjemme fra
3: Havna på sykehus x2
4: Solgt moppa
5: Blitt forlova
6: Blitt sykemeldt, IGJEN.

Jeg og Hansi lå å tenkte over den første tiden da vi ble kjent. Hvordan det føltes å være hos han den første gangen. Hva vi snakket om da vi møttes. Hva som skjedde.
Husker den første daten vår så godt. Var så drit nervøs at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Klarte i tillegg og miste telefonen min så jeg fikk jo ikke tak i han. Det mest pinlige må ha vært da jeg innså hvor fint han var kledd i forhold til åssen jeg så ut. Ville egentlig bare gå inn og skifte med en gang. Han kom i dress og bar på 3 nydelige roser. Jeg gikk i olabukser og en pen genser. DAH.....
Han var på vei opp til døra da jeg nærmest sprang ut for å unngå mamma og pappa som sto der i et megastort glis. Det ble mest til at vi pratet om jobb på Dickens. Var liksom det vi hadde til felles enn så lenge. Etterpå gikk vi på kino og så på Alvin og gjengen. hihi Det var litt av en date det. Vi dro hjem til han og sovnet på fulvet sammen. Var så koselig atter....

Det var tider det. hahahaha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?