søndag 27. juli 2008

Jeg hater alarmen

Det finnes ikke noe verre en den stygge alarmen som ødelegger alt sammen. Når du hører basen åpner seg bare vet du at nå må de dra. Rød tur bla bla bla.....
Vi som hadde det koselig med is og brus. Kjedelig at det skal være sånn. Riktig nok er de på jobb, og det er alltid noen som trenger de. Det er vel sånn det er å være sammen med en som kjører ambulanse. Ikke at jeg kjenner så mange andre som er det, og kan dele erfaringer. Vet aldri når de skal jobbe, og kan som oftest ikke planlegge noe. Det er sånn det blir.

Men må si at jeg er utrolig stolt når jeg ser min kjære kjøre vekk og blålysa slås på. Etter en stund hører man litt sirene og da er jeg bare så kry.

Er ikke for ingenting jeg elsker den gutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?