lørdag 26. juli 2008

It`s not easy to be me.....

Nei det er det virkelig ikke. Sitter her og lurer på hva jeg skal finne på. Er helt alene i helga så noe må jeg vel finne på. Er jo sånn det blir de helgene Hansi jobber. Har jobbet litt i hagen, og tenker på om jeg kanskje skal bake noe. Men det er så fryktelig varmt, ikke at jeg klager. Blir liksom sliten samme hva man gjør.

Hører på gamle nedlasta sanger som jeg hørte på i 7. tror jeg. Er ihvertfal ages siden jeg hørte på de sist. Fikk litt sånn skolesommerferie flashback og det var jo gøy. Syns jeg ser de grusomme klærne vi gikk med da.

Marte har bursdag til tirsdag så jeg tenkte å få med meg Hansi å kjøre hjem til ho ute i hutti heita. Var vel egentlig Marte sin ide, men jeg likte den:D Så får vi se om Mr. Hansi vil det da.

Nå stikker jeg ut i hagen og soler meg. det syntes jeg var en fin ide. :D
God sommer:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?