mandag 19. mai 2008

En regnfull 17. mai med solskinn!

Ja det var kaldt å stå å se på 17.mai toget rusle forbi, og ja det regnet. Men jeg kunne ikke hatt det bedre fordet. Sto der med god kjærsten min som prøvde så godt han kunne å varme meg. Det var så deilig, men vinden gjorde alt den kunne for å få meg til å bli kald, og til slutt klarte den det. Jeg er sååå glad for at seilbåten var varm, ellers hadde jeg vært en ispinne resten av dagen.

Årets russetog var noe forvirrende. når vi trodde det var slutt, var det ikke slutt. Det var den helsikes store saubrugslastebilen sin feil. Den kjørte jo midt i russetoget. Fikk jo da med meg Elise og Cecilie på sykkel. hahaha de var så søte. Marie og co kom ruslende etter en lang stund. Marie hadde det værste vanngeværet jeg har sett noen gang. Hun var noe skuffet over at det va ingen som turte å yppe seg på ho. Ho hadde lyst til å sprute på noen. Linn så jeg også. Ho kom vandrenede hun også. Jeg og Hans Magnus løp faktisk for å få med oss den siste delen av russetoget. Vi løp gjennom vanndammer og rundt biler for å komme fram.

På torget møtte vi på Catharina (Gud veit om det skrives sånn) som sto å holdt på en hel haug med ballonger. Ho prøvde å få solgt en til Hans Magnus, men vi er såååå alt for voksne for ballonger:P Det regnet jo så den ballongen ville bare skrumpet inn likevel. Sara møtte vi også. Ho var bløt.

Pappa var på jobb fram til 6 så vi tok en tur innom han på jobben for å få varme. Der lå det 1000 pizzaesker, og i 3 av de var det mat. SÅ for en sulten jente som meg selv var dette et godt måltid. Det syntes tydeligvis halve politistasjonen også. Det kom å gikk folk ut og inn og alle skulle ha mat. Skjønner de godt jeg. Pappa som gikk fra å være veeeeldig ensom der inne, hadde plutselig maaaaaasse besøk.

Det ble en del klemmer den dagen. Ikke at jeg har noe i mot klemmer, men det er rart det der at på en sånn dag får man plutselig kjempe mange klemmer, mens på alle andre dager er du heldig om du får en klem fra kjærsten din. Men nettopp denne dagen fikk jeg klem fra folk jeg knapt nok kjenner, og folk jeg kjenner veldig godt.
Alltid koselig med klemmer.

Dagen var med andre ord vellykket til tross for kulde og regn. Sola mi skinte som bare det og var ved min side hele dagen.:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?