torsdag 29. mai 2008

Dum...jeg?

Jeg er blitt senil. Det er herved bevist. Jeg vet ikke lenger hvor jeg har nøklene mine og det skremmer meg.
Jeg var i byen med Elise og Marie. Vi skulle bort på brygga og spise is. Vi parkerte de vakre homserakettene våre og gikk for å kjøpe is. Jeg la lommeboka i hjelmen som jeg tok med meg. Hvor gjorde jeg av nøklene? Det tenkte jeg ikke på en gang, så lot de like gjerne stå i jeg. Uten å tenke over det. Kom på at nøklene mine var borte når vi var på vei tilbake til rakettene. Ble litt sånn småkald inni meg, men så kom jeg på at de lot jeg stå i låsen på raktten. SÅ dum jeg følte meg da. Elise tok bilde av det for ho syntes det var så morsomt. hihi

Hadde det veldig koselig med de to på brygga. Kastet Syriner (skrives det sånn) i håret på Elise. Ho ble å søt. Klarte å få Marie til å se på en Hundebæsj. hihi følte meg litt slem. Kan vel egentlig si at jeg lurte ho til å se på den. Isen var kjempe god. Min favoritt fra nå av er: Blåbær sorbet!
Tok noen bilder av Elise, og Marie gjorde et forsøk på å ta et bilde av oss 3, men fikk ikke med seg selv, enda Elise ba ho om å få det til.
Var en virkelig koselig tur på brygga, og må så absolut gjentas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?