lørdag 31. mai 2008

Bra dag?

diverse166

Ja det var det i går. Kom ned på stasjon for å vaske bil, men fikk heller vaske slangene de hadde brukt i skogbrannen. Jeg koste meg og det var kjempe morsomt. Ble så bløt at det skvulpet i skoene. Man blir jo bløt når man ikke rekker å si stopp i tide til han på toppen av tårnet, for da må man skru fra hverandre skjøtene i høyde og da renner vannet rett ned i armen på deg. Ikke nok med det, men han på toppen av tårnet likte å erte meg så jeg måtte hoppe etter tauet. Alt vannet fra slangene randt ned i hodet på meg. hihi ikke rart jeg var bløt.

I dag har jeg fått ny sykkel, så nå begynner hard treninga. Kondisen skal bli bedre, og formen å forsovit. Har syklet il ambulansehuset og tilbake i dag. brukte 6 min bort og 10 hjem. hihi *stolt*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?