tirsdag 15. april 2008

Brannkvinne Inga på plass

Ja da har jeg fått den gode nyheten om at jeg skal få jobbe på et av vaktlaga til sommeren i 3 uker. Det blir heidundranes bra. Gleder meg så sykt. Må være på jobb 24 timer om gangen bortsett fra helgene for da er det 48 timer. Alt jeg har drømt om går nå i oppfyllelse. Skulle så gjerne ønske at det var sommer nå for da hadde det ikke vært så lenge til.

Er litt nervøs angående treninga for de gutta her, de har kondis. Det har ikke jeg. Og tenk om jeg ikke våkner om alarmen går midt på nattan. Da kjører de jo fra meg. Huff så flaut det hadde vært. Nei får tenke på det positive. Er jo tross alt dette jeg vil:D

Åh som jeg gleder meg. Kunne ikke fått en bedre nyhet enn akkurat denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?