onsdag 9. april 2008

Hey ho Captain Eye Joe!

Sitter her i "huset" mitt og spiser frossen pizza og drikker brus. Det eneste jeg mangler er en hel haug med unger og sneipen i kjeften så er jeg en komplet taper. "Mannen" min er på jobb så jeg er alene. Eller er meg å tv`n da. Den prater til meg. Prøver å få Marie over hit, men ser ut som skolen tar mye hennes tid....

Ellers så har jeg hatt en utrolig kjip og forferdelig dag. Vært sinna frustrert og sur meste parten av dagen. Blir så oppgitt noen ganger at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Må prøve å tenke postivt i stunder som denne, men det er jammen ikke lett du...
Var ganger da jeg hadde lyst til å hive alt jeg hadde i hendene rett ut av vinduet til de vi var hos og be folk dra til helvete, men som den respektable jenta jeg er lot jeg det bare være en fantasi og drøm. Hadde jeg virkelig gjort noe slikt hadde jeg vært på hue og ræva ut av brannstasjonen, og det er jo ikke helt heldig.

Sola er på vei ned nå, og snart blir det mørkt og spøkelsestimen nærmer seg. Skummelt å være alene her når det blir mørkt. Selv om det er en blokk er det skummelt. Masse rare lyder.

Jeg bor nå i en sånn type blokk som raste sammen i Ålesund så det er jo enda mer skummelt. Ikke at jeg tror noe sånt ville skjedd her også, men man vet jo aldri. De i Ålesund var jo helt uforberedt.

Men ha en fantilastisk superdupelistisk dag også skrives vi snart igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?