onsdag 16. april 2008

Opp i skyene

Ja da har jeg vært høyere enn alle bygga i hele Halden sentrum. Jeg og Polakken tok en tur med stigebilen og kjørte den høyt til værs. hihi skikkelig morsomt.
Han fikk jo nesten helt sjokk når han fikk høre at jeg ikke hadde vært med stigebilen på toppen ennå, så han fikk meg med og vi fly opp til værs.

Tror det var noe sånt som 30 meter og den var kjapp på vei opp. Men morro, det kan jeg love deg at det var. For dere som har høydeskrekk er så klart dette ikke noe for dere men for alle andre er det virkelig å anbefale!!
Den super nye brannbilen/stigebilen til Halden er topp. Så glad jeg jobber her. Brannstasjonen er topp. Ser virkelig fram til de 3 ukene i beredskapstroppen til sommern. Blir knall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?