lørdag 12. juni 2010

Ambulansene var ikke til meg denne gangen!

Idag sånn ca midt på dagen hørte jeg sirener. Det er jo ikke noe nytt for meg, men i dag var de sterkere enn vanlig og lille meg løp bort til vinduet for å se. Der kom det jammen en sykebil kjørende. Flink som jeg er registrere jeg at den ikke er fra Halden, og tenker at den skal sikkert videre oppover bakken, men den stoppet rett på utsiden av innkjørselen til blokka vår. Den sto der litt også kjørte den inn. Da registrerte jeg at det sto en sykebil her fra før, og tenkte at det var jo rart. 2 stk her? Det bor mange gamlinger i blokka og man vet jo aldri når de kan bli syke, men så var det ikke hit de ville. Nabohuset har nemlig ikke egentlig egen innkjørsel så de bruker vår. Ut av bilene sprang det 4 ambulansearbeidere med henda full i hjertestarter og medisinvesker. Inn i huset forsvant de, og jeg sto igjen i vinduet med frysninger på ryggen. Det her lova jo ikke bra. Riktig nok har naboen kreft så tenkte det måtte være henne det var noe galt med. Barna hennes sto på utsiden.

Ambulansene dro igjen etter en lang stund, uten noen pasient. Krysser fingrene for at det gikk bra denne gangen, men noe sier meg noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?