onsdag 19. mai 2010

Eksamenstida med nerver!

Dagen var kommet! Eksamenstida begynte offisielt i dag. Faget var matte og nervene var på plass. Aldri har jeg vært så bekymra før en eksamen. I mine to år på byggfag kom jeg kun opp i tverrfaglig, og det var jo greit det, men å da komme opp i matte var jo rene marerittet. Ikke forstår jeg så veldig mye og ikke skjønner jeg datagreiene. Men overraskende nok syns jeg det gikk bra og har nå en bedre følelse enn hva jeg hadde etter tentamen. Syns det gikk så utrolig dårlig på tentamen og likevel fikk jeg 4-. Her lukter det noe rart, og det kommer ikke fra meg!!

Det var nesten umennskelig å sitte inne i dag og se på sola skinne og kjenne varmen. Det har vært så lummert og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å bytte til kjole. Buksa var fuktig og klam av varmen. Endelig kom det litt sommervarme, og jeg skal nyte den så lenge den varer.

Nå krysser vi fingrene for at jeg står i matte og går ut å nyter "sommeren"!!
Skål :D

1 kommentar:

  1. Du kan sette deg og nyte den på verandaen sammen med meg :-)

    SvarSlett

Noe du vil fortelle meg?