onsdag 25. juni 2008

70 pene roser og en dose kjærlighet.

diverse 184

70 roser er vel de vi er oppe i nå eller.......noe rundt der. 70 roser har Hans Magnus git meg. Har aldri fått så mye blomsteri hele mitt liv. De er så vakre og er like overraskende hver gang. Er ikke det minste rart jeg elsker den gutten, og er ikke det minste rart at jeg er lykkelig.

Ellers så har vi prestert å være i Oslo på søndag. Sven Harald skulle fikse den nye pc`n min. Han gjorde en bra jobb, for jeg er fornøyd. Hadde jo så klart vært fint å ha internett hjemme, men enn så lenge låner jeg nettet til mamma og pappa. På vei hjem fra Oslo gikk kjeften til meg og Hans Magnus i ett......vi pratet og pratet om alt å ingenting. Fikk en skikkelig god følelse inni meg. Når vi la oss den kvelden ble vi liggende å prate leeenge. Hadde plutselig så mye å prate om. Riktig nok bor vi sammen, men med jobb +++ så blir det til at man er sliten og da blir det ikke så mye snakking, for en av oss (som oftest meg) ligger å sover. I sommer blir nok forholdet satt litt på prøve når vi jobber annenhver dag. Når jeg jobber har Hans Magnus fri, og når jeg har fri, så jobber så klart han. Og helgene blir så pent fordelt slik at Jeg jobber en helg og han den neste. Flotte greier..... Blir ikke mye vi ser til hverandre da, men fikser det lett vi. Blir bare savnet større......

På lørdagen ( ja vi går bakover i uka) var vi på Tommy Steine show. Halvorsen satt bak oss. Trodde jeg skulle legge meg ned på gulvet for å le når Tommy "mobba" aremarkingene. Halvorsen er fra Aremark så når jeg tittet bak så han litt morsk ut. hihi Men uansett....showet var KJEMPE bra. Er virkelig å anbefale. Lo så jeg grina. Fikk til å med Bassisten i bandet til å le hihi....

Eller så er det snart tida for meg å jobbe i turnusordningen. Jobbe 24 timer skal jeg nok fikse, men helga (48 timer) kan bli tøff. Litt engstelig for det å sove på jobb, med bare mannfolk. Tenk om jeg ikke klarer å dra meg fort nok opp av senga om alarmen går. Jeg som er sååååå trøtt og vanskelig å få opp. Blir virkelig en utfordring det der.....

Hadde en litt merkelig situasjon i butikken i sta. Hadde ikke fått skiftet fra arbeidsuniformen ennå. Det kom en liten gutt bort til meg og stirret som bare det. Så detter det ut av han:
-Hva jobber du som?
Jeg svarte at jeg var feier og jobbet i brannvesenet. Gutten fikk stooore øyer titta rart på meg. Så spurte han om jeg hadde feiebil. Jeg svarte ja en liten rød med stige på taket. Gutten utbrøt:
-Tøøøøøft. hvor bruker du den da?
Jeg svarte at den brukte jeg når vi kjørte rundt og stigen brukte jeg til å komme meg opp på taka med. Den søte lille gutten tittet på meg med de store øynene igjen og smilte et søtt lite barnesmil. Så sa han til mammaen sin at jeg var feier og pekte som bare det. Mora smilte også gikk jeg. Små barn er søte og de spør om de merkeligste ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?