lørdag 21. juni 2008

I koma, eller faktisk bevistløs?

Nei ikke vet jeg, men Hansi kødda med at han hadde satt på oksygenet og lagt meg i stabilt sideleie før han dro på jobb. Makkern hans mente at det hadde vært det beste Hansi kunne gjort. Jeg har ikke hørt noe bråk fra bygningsarbeiderne i dag altså kan to ting ha hendt:
1: Jeg var i koma.
2: De har ikke jobbet med bråkete ting i dag.
Jeg går for den første.

Ellers så har pappa funnet en fin pc til meg som vi skal kjøpe i morgen. Ble litt overrakset da pappa valgte et litt dyrere alternativ enn hva jeg hadde tenkt. Han som alltid pleier å gå for det billigste!!!!! Det er virkelig mange fordeler med å ha forlatt redet.
1: Mamma og pappa deler ut penger i hut og pine.
2: Jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil.
3: Ingen som tvinger meg til å rydde og vaske. Det velger jeg selv.
4: Det er koselig å bo sammen med noen andre.
5: Det kan se ut som man selv vil uten at Mamma og pappa kan klage.

Så er absolut noen fordeler med å ikke bo hjemme hos mor og far lenger. Ulempen er nok at Bestemor syns det er synd og skam så gårpå en måte i mot ho. Men men

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?